„Najlepsze rozwiązanie na rynku! Polecam!” Tak mówią użytkownicy wtyczki Przelewy24

Wyjaśnialiśmy już, jak działają Przelewy24 i jakie opcje płatności umożliwiają. A teraz zobaczmy, co o tym serwisie sądzą klienci, którzy z niego korzystają. Poznaj opinie o Przelewy24.

Przelewy24 – opinie klientów

Z Przelewy24 korzysta blisko 50 000 firm oferujących sprzedaż produktów i usług przez internet. Jest to jeden z najpopularniejszych serwisów z usługami płatności mobilnych. Co więcej, oferuje najkorzystniejsze ceny opłat za transakcje. Klienci chwalą sobie ceny, łatwość konfiguracji oraz szybkość realizacji transakcji. Opinię o Przelewy24 i zestawienie cen różnych dostawców znajdziesz na przykład tu.

Porównując z ofertami PayU i Dotpay, Przelewy24 jest najatrakcyjniejszą opcją, dlatego ten serwis poleca się w szczególności mniejszym sklepom, z małymi obrotami i firmom dopiero wdrażającym opcje płatności mobilnych.

Przelewy24 WooCommerce

Sklepy, które chcą w prosty sposób nawiązać współpracę z Przelewy24, mogą to zrobić zarówno na stronie serwisu, jak i instalując wtyczkę Przelewy24 WooCommerce. To rozwiązanie cieszy się sporym zainteresowaniem, ponieważ użytkownicy wtyczki otrzymują wsparcie oraz płacą niższe prowizje za transakcje.

Klienci, którzy skorzystają z wtyczki Woo Commerce, najczęściej mówią po prostu, że wszystko działa bez zarzutu, czyli tak jak powinno być. Podkreślają, że instalacja i wdrożenie różnych opcji płatności jest łatwe i poradzi sobie z tym każdy użytkownik z podstawową wiedzą o WordPress.

Wtyczka jak zwykle sprawdziła się w 100%. Wszystko czytelne, jasne i przejrzyste. 5 min. konfiguracji i wszystko śmiga jak należy. Polecam bardzo.

Klienci doceniają również to, że instalując wtyczkę Przelewy24 WooCommerce, nie tylko korzystają z wszystkich usług serwisu, ale również płacą niższe prowizje od transakcji. Wszystko dzięki temu, że twórcy wtyczki WP Desk wynegocjowali rabaty dla swoich klientów.

Wtyczka śmiga na stronie, rabat na prowizje ustawiony zgodnie z zapowiedzią z artykułu błyskawicznie przez ekipę Przelewy24. Super, że zaczęła działać „sama”, bez konieczności większej konfiguracji.

Twórcy wtyczki Przelewy24 WooCommerce pomagają w wyborze i konfiguracji, a na wszelkie pytania odpowiadają błyskawicznie. Klienci mają również do dyspozycji poradnik, który krok po kroku pokazuje, jak zainstalować wtyczkę. Pewnie dlatego w ostatnim czasie 100% klientów pozytywnie oceniło support WP Desk.

Wtyczka prosta w obsłudze, działa bez problemów. Niska prowizja w porównaniu do konkurencji oraz dobra komunikacja z supportem również w godzinach wieczornych. Polecam.

Zachęciły Cię pozytywne opinie o Przelewy24? To może wypróbujesz, jak będzie działać w Twoim sklepie online?

Jak skorzystać z wtyczki Przelewy24 WooCommerce?

Załóż konto na Przelewy24. Potem wróć na tę stronę Przelewy24 od WP Desk, kup wtyczkę i zainstaluj ją w swoim sklepie. Jeżeli masz jedną stronę, wystarczy plan roczny za 149 zł. Jeżeli prowadzisz wiele sklepów, wybierz wtyczkę, która będzie obsługiwać do 25 stron. Płacąc za rok z góry, masz 2 miesiące użytkowania gratis!

Jak skorzystasz z Przelewy24, nie zapomnij zostawić opinii! Każda uwaga i wskazówka klienta jest na wagę złota.

Reader Interactions

Komentarze

  1. Pawel

    Nie polecam przelewy24.pl blokuja wyplaty bo ktos zglosil reklamacje zamiast do mnie. Dziady od tygodnia nie odpisuja na emaile i nie odbieraja telefonow. Zglaszam sprawe na policji. nie polecam. kiedys zbali o klientow gdyz mieli ich malo obecnie maja chyba za duzo bo takie chamskie traktowanie to sie w glowie nie miesci

    • Klient

      Przelewy24 to gówno. Nie polecam. Chamskie pracownik był na tyle bezczelny i niestosowanie do do mnie wyrażał nie mając racji. Wziął mnie jako stałego klienta za jakiegoś oszusta. Przyblokowal mi płatności. Dopiero po zgłoszeniu ich na policję przepraszali za pomyłkę przez 2 tygodnie nie mogłem zlecić wpłat i wypłat narazili mnie na ogromne straty

  2. Matt

    3 miesiące temu postanowiłem wprowadzić mój sklep internetowy na rynek Polski. Nie weryfikując opinii na temat serwisu przelewy 24 napisałem czy obsługują spółki angielskie, dzień puziniej napisał do mnie menadżer, że tak oczywiście proszę podać tylko więcej informacji przesłać dokumenty. Tak też zrobiłem. Menadżer odpisał że wszystko się zgadza przesłał umowę do podpisania, podpisałem i odesłałem odesłałem na adres siedziby przelewy 24 w Polsce. Następnie czekam długie dwa tygodnie bez odzewu. Myślę sobie ile można czekać, piszę maila do tego menadżera i nakreslam że podpisałem umowę odesłałem tylko trochę długo się czekam na otrzymanie danych do logowania. W odpowiedzi usłyszałem że umowa jest w trakcie realizacji. Myślę sobie czy oni ja tam w ramkę dekorują ale mówię poczekam.

    Po następnym dluuuuuugim tygodniu otrzymuje maila od specjalisty do spraw klientów. Specjalisty oczywiście w cudzysłowiu. Pani specjalistka pisze ze takiego rachunku bankowego nie mogą zaakceptować bo to jest wirtualny portwel transferwise.

    To ja biorę umowę którą podpisałem czytam i nic nie znalazłem aby umowa określała jaki rachunek bankowy może być uznany jaki nie. Cóż czytam regulaminu na ich stronie też nic. Zadaje pytanie odwokatowi który obsługuje nasza spółkę to się tylko uśmiechnął. Zasugerował aby skierować zapytanie do jakiego punktu umowy ta decyzja się tyczy. A po drugie braki formalne uzupełnia się przed podpisaniem umowy a nie po.

    Cóż pisze do menadżera serwisu przelewy 24 o co chodzi? Dlaczego umowa została podpisana a teraz chcą uzupełnienia braków formalnych. Menadżer przyjął zgłoszenie.

    Dzień puziniej pisze pani specjalistka że się skonsultowała z działem prawnym i jednak może zaakceptować rachunek bankowy wskazany w formularzu. I że sprawa jest zamknięta pozytywnie. Czekam dwa dni aż mi przyślę dane do logowania lecz zero odpowiedzi. Po dwóch postanowiłem napisać do niej szanowna pani rozumie że pani mi dane prześlę bo mi na czasie zależy z projektem jestem już opuzoniony. Dostaje odpowiedź że nie mogą udzielić danych do logowania ponieważ ponieważ regulamin sklepu na wersji językowej angielskiej czy jakoś tak nie jest po Polsku.

    Ja leko zirytowany pisze do menadżera żeby jej wytłumaczył że wersja językowa angielska jest przygotowana dla angielskich konsumentów i regulaminy muszą pozostać w tej formie ponieważ są pisane pod kontem rynku angielskiego. Po drugie płatność w Anglii absługuje inna firma. Więc co ją interesuje rynek Angielski. Nie zważając na to że strona ma przygotowany regulamin pod rynek Polski i wersję językowa Polska.

    Minął już miesiąc po dziś dzień nie mam odpowiedzi. Ale pod koniec grudnia mia termin pod którym będzie można się domagać odszkodowania za nie wywiązanie się z umowy którą się zawarło.

    Jak sobie poczytałem opinie o tym operatorze płatność to jednak bym się zastanawiał czy warto po tym jak sami konsumenci piszą że płatności nie dochodzą dużo reklamacji jakieś weryfikacje wręcz terror.

    Przed wczoraj chce się zarejestrować się jako sprzedawca na allegro wypełniłem wszystkie dane nooo🤣 nadszedł czas weryfikacji,, patrzę i nie wieże komunikat prześlij nam jedno euro w celu weryfikacji dane do przelewy Paypro czyli przelewy 24. Myślę jedno euro damy radę wysyłam poszłłło. Po dwóch dniach wiedzę że doszedł ale nic, cóż pisze na czacie allegro i pytam czy doszło, dostaje odpowiedź że nic nie doszło, ale pan poprosił o powiedzenie przelewu, mówię dobrze juzz wysyłam, pan po chwili wraca podaję komunikat że rachunki transferwise nie są akceptowane. Totalny absurd i besprawie, sprzedawcy używają revolut, paysera i innych rachunków. Prawo nie reguluje że muszą być w bankach tradycyjnych.

    Ma ktoś podobne doświadczenia.?

  3. Mirek

    OSZUSCI OD SIERPNIA CZEKAM NA PIENIĄDZE PRZELEW 24 UPARCIE TWIERDZI ZE DOKONALI PRZELEWU NA MOJE KONTO MÓJ BANK DOTEJ PORY NIE OTRZYMAŁ OD NICH ŻADNEGO PRZELEWU. ODRADZAM WSZYSTKIM KORZYSTANIE Z USŁUG PRZELEW 24!!!!!

  4. Jerzy

    Od 1,5 miesiąca nie mogę odzyskać pieniędzy za sprzedany towar na Allegro. Płatność Przelewy24. Zrobiłem już 2x przelew weryfikacyjny 1,01 zł i czekam. Niby 5 dni i ponownie „zrób to jeszcze raz. Pisałem reklamację i nic się nie dowiedziałem. Jedynie to, że to kupujący decyduje o metodzie zapłaty. Ja z Allegro otrzymałem informację „nowa wpłata od kupującego” i towar wysłałem.
    Odnośnie weryfikacji: Jakim prawem „Przelewy24” domagają się przesłania skanu mojego Dowodu Osobistego, pesel, innych danych?

  5. Dariusz

    Te Przelewy 24 to jakis szajs jest albo nie są traktowani jak inni w Europie albo są nawet odnotowani jako niewiarygodni, nie wiem o co chodzi ale mój bank 3 krotnie odrzucił ich transakcje. Użyłem do płatności zwykłej Masterkarty a bank odpisał ze Marchand 3 krotnie odrzucony, no to o czym to świadczy. Trzeci świat jakiś normalnie porażką. także jak nie chacie tracić czasu i blokować środków albo się wstydzić za niepłacenie zamowienie to ich lepiej nie używać.

  6. Witold

    Zupełna żenada. Dokonałem zakupu w sklepie internetowym za kwotę ponad 400 zł, z opcją zapłaty kartą płatniczą, aby móc jak najszybciej odebrać zakupione towary ze sklepu (miałem je odebrać ze sklepu w ciągu 2 godzin od dokonania zapłaty). Środki na karcie płatniczej w moim banku zostały zablokowane, transakcja w moim banku przebiegła pomyślnie i wcześniej otrzymałem potwierdzenie poprawnej autoryzacji transakcji (po wpisaniu kodu Secure 3D). Po dokonaniu transakcji na stronie sklepu pojawił się brzydki komunikat: „BŁĄD 500 – Przepraszamy! Serwer napotkał niespodziewane problemy na drodze do zrealizowania Twojego zapytania. Spróbuj ponownie za jakiś czas”. Pośrednik, tj. serwis Przelewy24.pl, w komunikacie, który wyświetla się przy sprawdzaniu statusu transakcji, podawał status transakcji jako „Niedostępna” i odsyłał do sklepu internetowego, w którym dokonałem zakupu. Sklep kazał czekać. Po trzech godzinach – bez zmian: pieniądze wyszły, ale nie doszły. Skontaktowałem się więc ponownie ze sklepem internetowym i kolejno z moim bankiem, i z serwisem Przelewy24.pl. Błąd w końcu się znalazł – w serwisie Przelewy24.pl. Gdy zadzwoniłem na infolinię tegoż serwisu , otrzymałem od konsultantki arogancką informację, że choć moja transakcja została poprawnie autoryzowana, to w systemach Przelewów24.pl nie ma autoryzacji tej transakcji i że z zakupu nic nie będzie oraz że środki, które mam zablokowane w moim banku, na karcie płatniczej, zostaną mi zwrócone w ciągu kilku dni.

    Podsumowanie: miałem dokonać szybkiego zakupu przez Internet z odbiorem towaru ze sklepu w ciągu dwóch godzin. Efekt: pieniędzy nie będę miał przez kilka dni, a ze sklepu niczego nie odbiorę, bo sklep nie dostanie pieniędzy, które przekazałem. A miało być szybko… Inne rozwiązanie: dokonać zakupu ponownie i zapłacić jeszcze raz – zablokować kolejne pieniądze… Oczywiście towar byłby wtedy już do odebrania w kolejnym dniu… Ale na to już się nie dam nabrać. NIE POLECAM!

  7. Paweł

    Nie polecam przelewy24, banda złodziei, wykonujesz sobie płatnosc przez ich stronę metoda blik. Pieniążki z konta spierdalają ale nie docierają do celu. Na infolini nikt nic nie potrafi powiedzidc… Każą czekac, tylko kurwa niech oddadzą kase złodzieje jebane to sobie poczekam. Ciekawe skąd teraz wziac pieniądze na wykonanie płatności. Jakas kurwa powinna za to odpowiedzieć. Ale to jest właśnie polska, wielkiej firmie ze znajomymi ministrów w zarządzie mozna na kant chuja skoczyć… szarego Kowalskiego to by wyjebali moment na ZK za takie kradzieże.

    • Prafnik

      Przelewy24 to gó..o jakich mało. Po raz kolejny w tym roku nie mogę dokonać zakupu, bo ich przekierowanie na stronę banku to szajs.
      W dodatku ich infolinia przypomina kabaret o składaniu reklamacji u telemarketera w Indiach.

    • Mici

      Przerabiam dokładnie to samo – „Transakcja została przekazana do dodatkowej weryfikacji ze względów bezpieczeństwa”. A kasy na portfelu internetowym brak! Bezczelne oszukańce!

  8. Joanna

    Nie polecam. Zgubili platność pieniądze z mojego konta przekazana a transakcja nie opłacona. Rozmowy telefoniczne to rzucanie sluchawką na maile nie odpowiadają. Złodzieje i tyle. Nigdy wiecej nie skorzystam z tej uslugi. Jakieś służby powinny się zająć tymi złodziejami.

  9. Jacek

    Dziadostwo, transakcja nie opłacona, a ja nie mam żadnego sygnału od nich, że coś poszło nie tak. To podstawowa funkcja której nie mają i są tego świadomi. Masakra.

  10. @

    Jawne oszustwo, nic tylko sprawa do sądu o oszustwo i przywłaszczenie, od prawie 2 mcy obracają gotówką i chowają głowę w piasek.

  11. Damian214

    Śmiech na sali w tych czasach czekać 5 dni na potwierdzenie danych na allegro przez przelew buhahaha nie polecam, daleko za mrzynami są

  12. Masaj

    Przelewy24 to jest kompletna KATASTROFA!
    Co trzecia transakcja jest blokowana! Trzeba do nich wysyłać potwierdzenia z banku na maila!
    Można zostać bez środków na nieokreślony czas! Do tego bezczelni na infolinii – dowiedziałem się że mogą blokować bo mają takie prawo… Coś nieprawdopodobnego!
    Jak najdalej od tej żenującej usługi!

  13. Tomek

    dno, pracują tam osoby chyba chore umyslowo badz niepelnosprawne.
    Chcialem połączyć ich wtyczkę do platności w moim sklepie internetowym i dobrze ze wybralem Payu. Obsługa niekompetentna. Nie rozumieją prostych zdań.
    Nie polecam !!!

  14. Ewa

    Ale numer!!! Gdybym wcześniej przeczytała komentarze to nigdy bym nie korzystała z tej formy płatności. Po raz drugi mam problem, więc dzwonię do nich a tam za każdym razem tak arogancka obsługa, że włos na głowie staje! Coś nie słychanego! Nie korzystać i już!

  15. krystian

    Odradzam przelewy24. To niestety oszuści którzy bezprawnie przetrzymują środki i celowo oszukują nie podając na stronie adresu email. Zapłaciłem przez przelewy24 kwotę 500 zł. Miało dojść od razu. Oczyiwście nie doszło. Okazało się że weryfikacja. Miałem dosłać potwierdzenie przelewu. Więc wysłałem przez formularz kontaktowy dostępny na stronie przelewy24 (nigdzie na stronie nie ma żadnego adresu email do kontaktu) czekałem 24h żeby doszedł przelew znowu dzwonię to babsko mówi mi że miałem wysłać na adres email serwis@przelewy24.pl gdzie nigdzie totalnie nigdzie tego nie ma i transakcja odrzucona i pieprzy mi że 3 dni mają na zwrot. Oszuści zakichani, teraz idzie weekend więc całość potrwa tydzień czasu. Także przelew który miał dojść w 1 minutę dojdzie mi z powrotem w tydzień, nie wspominając o tym że z transakcji kupna nici przez oszustów.

  16. albert

    wczoraj o 20,22 zrobilem transakcje 968 zlotych , pisze ze OD RAZU MA DOJSC , do teraz , a jest godzina 17,13 poniedzialek , czyli prawie 24 godziny po , a ten poniedzialek to dzien roboczy , nie ma kasy na koncie , a ponadto nie ma ZADNEJ odpowiedzi na 15 moich mejli . to ma byc firma dobra godna zaufania ? niezly zart , wiecej mam nadzieje nie korzystac , a oplaty sa tez wysokie jesli jest przewalutowywuje ,

  17. Masaj

    Nie mam pojęcia jakim cudem oni funkcjonują na rynku. Bezczelni i aroganccy. Kasa nie dochodzi do odbiorcy. Trzeba czekać, maile pisać i się prosić o interwencję. A oni mówią że system wstrzymał i już… Ostrzegam! Wystarczy poczytać komentarze.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *